הקורקינטים הנמכרים על ידי מיקרו ישראל בע”מ, או החנויות המורשות, מגיעים עם אחריות של שנתיים, אשר מכסה פגמים בחומר וביצור. האחריות על האביזרים הנלווים, כגון קסדות ומגינים, היא לתקופה של שנה. יש לספק הוכחת קניה על מנת להפעיל את האחריות.

במשך תקופת האחריות, תבחן החברה את התקלות המדווחות על ידי הלקוחות על מנת לקבוע האם מדובר בפגם יצור, שמכוסה על ידי האחריות, והאם המוצר יתוקן או יוחלף. לאחר תקופת האחריות, שירות התיקונים יתבצע בתשלום.

הלקוחות מתבקשים לשלוח אל חברת מיקרו את הוכחת הקניה ותיאור התקלה, כולל תמונות, לצורך איבחון ראשוני של הבעיה, וקביעה האם ניתן לטפל בתקלה מרחוק, או שיש צורך בבדיקה פיזית של המוצר ותיקון במעבדת החברה. יש לפנות למיקרו באמצעות דוא”ל: [email protected], או באמצעות הווטסאפ למספר 054-6832238 או באייקון הווטסאפ באתר החברה.

משלוח המוצר למעבדת החברה במרכז הארץ (כיום בראשון לציון) יתבצע באחריות ועל חשבון הלקוחות. אם התיקון מכוסה במסגרת האחריות, משלוח המוצר המתוקן בחזרה, יתבצע על חשבון חברת מיקרו ישראל בע”מ.

במידה והבדיקה תקבע שהתקלה אינה מכוסה על ידי האחריות, מיקרו תספק הצעת מחיר לתיקון, כולל משלוח חזרה.

אחריות המוצר אינה מכסה את הבעיות הבאות:

  1. שחיקה טבעית של חלקים – ברקסים, ידיות, גלגלים, טבעות ומהדקים *.
  2. בעיות הנובעות מאי ביצוע תחזוקה מונעת: יש לבדוק לעיתים קרובות שכל טבעות ההידוק והברגים מהודקים. הקורקינטים מסופקים עם סט מפתחות, המיועד לחיזוק טבעות הידוק וברגים מעת לעת.
  3. תקלות הנובעות מתאונות ושימוש בלתי תקין, החורג מהוראות השימוש.
  4. שימוש בחלקי חילוף לא מקוריים.
  5. שינויים שבוצעו במוצר.

* יש לשים לב שרכיבים מסויימים, כגון: ידיות, גלגלים, ברקסים, טבעות ומהדקים הם חלקים שעוברים שחיקה טבעית ויש להחליפם לפי הצורך. לרכישה של חלקים אלו, יש ליצור עימנו קשר טלפוני/במייל/בווטסאפ.